Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Γενικά

Γεια σας παιδιά,
Είδα ότι η έκθεσή μου είχε αρκετά μεγάλη απήχηση. Δεν έχω κάνει καμία ανάρτηση τώρα τελευταία γιατί συγγράφω πάλι ένα διήγημα και έχω ξεμείνει από έμπνευση. Οπότε είπα να κάνω ένα καμπάκ.
Ήρθε και το Πάσχα και πέρασε πάλι, χριστός ανέστη σε όλους σας και χρόνια πολλά. Ελπίζω να ήταν ωραία η γεύση του κατσικιού να σας γεμίζει ακόμα το στόμα και να χαίρεστε ακόμα με την νίκη σας όταν τσουγκρίζατε τα αυγά.
Πολλοί από εσάς που διαβάζετε την ιστοσελίδα μου θα έχετε πανελλαδικές σε λίγο καιρό, είτε είστε μαθητές είτε καθηγητές. Λιγότερο από ένας μήνας μας έμεινε, γιατί και εγώ δίνω πανελλαδικές φέτος, πρώτη φορά μην φαντάζεστε διάφορα. ΄Ένα ωραίο θεματάκι συζήτησης θα ήταν τώρα σε ποια σχολή θέλετε να περάσετε και γιατί. Αλλά τι θα γράψουν τα γερόντια και τα βρέφη που διαβάζουν της συγκεκριμένη ανάρτηση, θα είναι ρατσιστικό διότι θα τους αφήναμε έξω από την συζήτηση.
Άρα θα πρέπει να πούμε κάτι άλλο, τώρα να γράψουμε για τα καινούρια μοντέλα μασελών, ούτε αυτό λέει γιατί αφήνουμε μόνο τους γέρους να συζητάνε. Οπότε το θέμα μας θα είναι......
Πωπωπωπωπω αγωνία!!
Δεν μου έρχεται τώρα... λοιπόν απλά σχολιάστε την ανάρτηση πείτε κανένα νέο και βλέπουμε μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι τρομερό!

3 σχόλια:

Τζόυ είπε...

Λοιπόν εγώ δεν θα σχολιάσω το κείμενα, απλά θα πω τα νέα μου.
Το Πάσχα το πέρασα πολύ ωραία οικογεννιακά και έτσι. Τσακώθηκα με μια φίλη μου και δεν ξέρω τώρα τι να κάνω (δεν φταίω εγώ αυτή ειναι υπερβολική) αλλά τέλος πάντων. Σε λίγο τελειώνουν και οι διακοπές οπότε δεν θα έχω πια τόρο χρόνο για διάβασμα(χιχιχιχιχι) αυτά λίγο πολύ. Α! έκανα και τρύπα στο αυτί μου!

Ανώνυμος είπε...

Τα γερόντια λένε πως από τοτε που βγήκε αυτή η κόλλα για τη μασέλα τρώνε άφοβα κατσικάκι το Πάσχα!!!
Γιώτα

Τζόυ είπε...

Χαιρετώ τα γερόντια!! Ο Χριστός είναι και γαμώ τα άτομα και αναστήθηκε! Πως λέμε στις συναυλίες κι' άλλο κι' άλλο, έτσι και αυτός επειδή το κοινό πέθαινε γι' αυτόν γύρισε!