Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Η Αλλαγή

Θέλω να φύγω . . . Δεν αντέχω άλλο . . . Δεν νομίζω ο,τι αυτή η ζωή είναι για μένα . . . Δεν θέλω να αλλάξω ζωή . . . Θέλω η ζωή που ζω να αλλάξει, όμως δεν θα αλλάξει από μόνη της, εγώ πρέπει, εγώ πρέπει να προσπαθήσω να την αλλάξω και πρέπει να τα καταφέρω για να την συνεχίσω. Πρέπει να την αλλάξω, να την <ξυλώσω> και να την <ξαναράψω> στα μέτρα μου . . . Στα ιδανικά μου . . . Έτσι όπως την θέλω εγώ. Αλλά, η κλωστή, το νήμα, της νέας μου ζωής δεν θα είναι ούτε άλλης ποιότητας, ούτε καινούριο, θα είναι το ίδιο νήμα που είχε η προηγούμενη μου ζωή. Για να μην χάσω τα πράγματα που έχω κερδίσει από αυτή τη ζωή, είτε καλά είτε, γιατί αυτά με έκαναν να πάρω την απόφαση να αλλάξω τη ζωή μου. Επίσης, χωρίς τους φίλους μου, την οικογένεια μου και γενικότερα τα στηρίγματά μου δεν θα μπορέσω να συνεχίσω ούτε στην καινούρια μου ζωή. Για αυτούς του λόγους θέλω την κλωστή της παλιάς μου ζωής, για να έχω τα θεμέλια της καινούριας, αλλαγμένης ζωής. Όπως είπα και στην αρχή δεν θέλω να αλλάξω ζωή . . . την ζωή που έχω θέλω να αλλάξω . . .

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παρατήρηση πρώτη:Βαριέσαι στην ώρα της Αλγεβρας;Στα κείμενα;Στη γλώσσα;
Παρατήρηση δεύτερη:Σε επηρέασε τόσο πολύ ο Καρυωτάκης που άρχισες να γράφεις στο ίδιο στυλ;
Και κάτι που απο μένα το έχεις ξανακούσει πολλάκις:Προσοχή στα ορθογραφικά!!!

Ανώνυμος είπε...

ego sxolia den exo na kano tha sxoliaso ton/tin apo pano mou pou asxolite me leptomeries!!!!

Ανώνυμος είπε...

ela de.....edo o joey mas exei dei3ei ta esopsuxa tou kai 8a asxoloumaste me ta or8ografika kai ta ma8imata???????????????

Ανώνυμος είπε...

Μα κι εσείς δε βλέπω να ασχολείστε τόσο με τα εσώψυχα του Τζόυ,όσο με τα σχόλια της απο πάνω...!
"η ... από πάνω"

Ανώνυμος είπε...

anonume2 dn ksero an eisai to idio prosopo me ton proto anonumo an kai me ton tropo pou grafeis eisai mallon to idio prosopo. i apopseis kai i esoterikes skepseis kapoiou atomou gia na min xasoun tin simasia tous i gia na min sxoliastoun asxima oste na epikentrothei autos pou diabazei to keimeno sta sxolia kalo tha einai na min sxoliazontai...

Ανώνυμος είπε...

Βασικά τα ορθογραφικά σου, είναι αξιολύπητα, αλλά κατά τα άλλα συμφωνώ με την ανώνυμη. Επιπλέον όμως πρέπει να παραδεχτώ ότι ακόμη και την ώρα της βεραμάρας σου....ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ! χχχ Η μπετατζού!

Ανώνυμος είπε...

Sas euxaristo olous gia ta kala sas logia!!! kai parte meros stin klirosi!!!

Ανώνυμος είπε...

joey mou itan fantastiko to keimeno sou..........
kale kuria afiste to paidi isixi na ekfrastei.........aman pia den einai ola ma8ima!!!!!!!!ELEOSSSSS!!!

Ανώνυμος είπε...

1)δεν είχα καμία πρόθεση να αποσπάσω την προσοχή των αναγνωστών από το κείμενο με τα σχόλια μου,αν το έκανα,ας με συγχωρήσει ο δημιουργός!
2)ποιός καλέ δεν αφήνει το παιδί να εκφραστεί;κακό είναι που θέλω να εκφραστεί καλύτερα;;;
3)τα γράφω τώρα που τα μαθήματα τελείωσαν!

Ανώνυμος είπε...

san den drepeste bre... na sxoliazete sinexia tin kaimeni tin anonimi! Dropi!!Anonimi eisai Sixoremeni... kathenas pou exei xasei to dromo tou, alla to metaniosei kai gurisei piso einai efprosdektos.